Lagi hebat kalau lagi ramai pengikut

Haaa, betul tak kalau lagi ramai followers lagi hebat la kita. Saya rasa benda tu betul la kot. Tengok macam blog saya, ada followers tak sampai 30 orang pun. Maksudnya, blog saya tak hebat la tu. Siapa je nak baca blog orang macam saya. Saya bukan artis, atau, mana-mana orang terkenal. Contoh macam Hanis Zalikha. Blog dia ramai orang follow. Hebat la dia tu. Hebat sangat. Nak jadi macam dia. Kadang-kadang, bila saya comment di blog beliau, saya akan kembali few times to her blog to see whether she had replied my comments. Loser! HAHAHA. okay, biarlaaa. Pasal, saya gain banyak benda dari blog beliau. Teringin nak jadi macam dia. Okay, in a way, bukan exactly macam dia. Tapi nak jadi macam dia yang banyak idea menulis. Bukan menulis benda serious pun, tapi, tulisan dia buat saya nak baca. Tapi ada loser kata, saya mengidola dia sangat. Benda tu, sangat tak betul. Saya baca saja, dia tu bukan idola number satu. 

3 comments:

  1. salah. tak semestinya.

    ReplyDelete
  2. saya juga suka baca blog hanis zalikha =)

    ReplyDelete
  3. blog dia best kan. tapi saya tak ada la mengidolakan dia sangat pun. setakat baca, apa yang baik, baru diambil iktibar.

    ReplyDelete